hej bloggen!

Usch vad mkt godis jag åt igår, sjukt mkt. Mådde illa som fan :S o är fet fet fet. GAHHH!! Imorn imorn ska gå bra, slutar typ ett så ska träna träna (förhoppningsvis) när jag kmr hem! Träna bort allt äckligt feeeeeeeeeeeett.

Usch.

Har satt upp lite mål för under hösten, även om dem säkert kommer ändras på ett eller annat sätt:

Vid jul/nyår : väga mellan 52-55 kg ( minus 7 - 10 kg från dagens vikt, är dock inte säker på vad jag väger nu så chansade bara)


Delmål:

58 kg - använda lila leggings :)

56 kg - ska komma på en belöning! (kan stanna på den här vikten ett tag & sen fortsätta att gå ner ner ner!)

54 kg - ska komma på en belöning!

52 kg - ska komma på en belöning!

Asså jag har verkligen svårt att komma på belöningar! Det enda jag tänker som belöning är ju mat....

Om jag inte äter frukost el. lunch i....

2 veckor - liten belöning?

4 veckor - belöning

Hela terminen - belöning

Tror ni jag klarar det? jag tror fan jag gör det, nu ska jag lyckas!!!

Haha, heter det verkligen "belöning"? säg det långsamt o många gånger, fult ord detdära! :O ;)

Kommentarer
Postat av: Skinny

belöning belöning belöning, ord låter konstigt om man upprepar de många gånger haha :)

2009-08-30 @ 20:47:51
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Sessie

Din blogg har blivit så fiin=)

Kämpa på!

Kram Sessie

2009-08-31 @ 10:47:58
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback