hej...

Har ätit mindre idag, men inte lite nog. inte på långa vägar!

Frukost: -
Lunch: lite morötter, lite paprika
Mellis: två bars (=176 kcal) + en macka + 1 dl yogurth (200 kcal)
Middag: 1 port. "rispytt" (Vet inte hur många kcal, alldedels för många är det enda jag vet!!)

Men så länge jag inte äter frukost och lunch kan jag känna att jag har liiite kontroll, det är skönt iaf! O frukost o lunch ska jag försöka att inte äta på länge, o inte tänker jag väga mig förens jag har ätit bättre under en period för annars kommer siffrorna bara ge mig sån åååångest.
Bör tillägga att det här är antagligen inte det enda jag kommer äta, jag är äcklig. Äter i min ensamhet så ingen behöver äcklas av att jag äter (förtuom mig sj dåra:S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback