kan tillåta mig själv...

... att äta lite granna, faktiskt. Då jag vill väga max 57.0 till nästa helg, då behöver jag bara gå ner ca: 0.3 kg på nästan en hel vecka, borde vara plätt lätt, men för mig - är det inte det. Men det ska jag nog kunna klara :) Vi får hoppas på det iaf! Vikten är inte så panik artat hög nu iaf, det är skönt! När man är nära 60/över 60, det är en panikartatad hög vikt, mjuch :(
Blev dock rätt mkt käk igår, kändes som jag åt konstant :O
Blev:

Frukost: inget
Lunch: grönsaker - 50 kcal
Mellis: blåbär o lite vanlijyougurth
Middag: 1 tacos - 250 kcal ?
Kvällsmat: massa blåbär o yougurth till det

Orkar inte bry mig om alla blåbär jag åt, är ju iaf nyttig mat, & juste. åt en förpackning läkerol med:) :O

idag:

Lunch: 1 tacos - 200 kcal (bara bröd, grönsaker & tacosås)

vet inte hur resten av dan kommer att se ut men hoppas att den blir okej iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback