Kort uppdatering

Kmr nog inte blogga så mkt de kommande dagarna men vill bara berätta hur det går. Gick faktiskt ganska bra tills igårkväll när det slog slint i huvudet på mig. Tryckte i mig massa mat fast klockan var halv tolv o jag tänkte sova när som helst för jag va så trött. så gör man väl bara inte? jävla cp.

Sen idag vaknade jag vid fem o kunde inte sommna om, sen dess har jag ätit konstant. Bara fikat jag tryckte i mig & middagen består av nästan 2000 kcal. Bara jag inte fastnar i hets spåret bara, snälla................................... Vet inte om jag klarar att ta mig ur det ännu en gång. Låg på 57.8 igår morse så kommer med all säkerhet väga drygt 60 fucking kg på fredag morgon, skojar jag inte. Bara jag hinner gå ner till under 58 innan skolan börjar så... annars blir det inte bra.
Morgondagen kmr gå dåligt med, ska till min farmor över dan. massa mat alltså.

Så en snabb update, hare bra alla trogna läsare ! <3

Kommentarer
Postat av: Sessie

Kämpa på vännen!!

2009-08-06 @ 09:22:10
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize
Postat av: Angelica

hur kan en middag bestå av 2000kcal? :O

hoppas du svara på mina kommentarer :)

vi väger typ samma, hur lång är du?

2009-08-07 @ 17:41:29
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback