överätning

Usch på mig. Har tryckt i mig en massa onyttig mat & godis idag, inte bra. Men ska fan inte ge upp nu, ska fortsätta med att äta nyttigt. SKA.

Vågen har visat relativt lite, antar att det är för mensen är slut nu. Men efter dagens överätning lär den va rätt hög igen :S shit. Men måste sluta väga mig varje dag, vill bara äta mindre då för att få se lägre siffor, o sen hetsar jag. Försöker väga mig en gång i veckan men som sagt har det inte gått så bra hitills:S

Men imorn o resten av veckan ska jag försöka äta nyttigt o motionera bra, kram på er:) <3

Kommentarer
Postat av: Sessie

Ja att väga sej varje dag gör inte att man uppskattar viktnedången lika mycket.. Kör på varannan vecka istället. Det kanske låter mycket, men jag kan lova att resultatet syns mycket tydligare då=)

2009-08-12 @ 19:36:45
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback