Pervers humor, jag?

Okej, jag har pervers humor. Tror jag. Eller eran är kanske lika sjuk?

Jo i Metro i fredags tror jag det var såg jag över en tants axel att det var en liten bild på Jacob o Bella (Ur New Moon),
så jag blev nyfiken såklart och försökte läsa vad som stod men tanten vände såklart precis blad. Men sen igår åkte jag
 pendel in till stan och då låg gårdagens tidning på ett säte så då kom jag på den lilla artikeln jag hade sett och tänkte
 den ska jag läsa nu!
Haha, det roliga var att den handlade om att vampyrer är så sexigt m.m och att det hade gjorts en massa porrfilmer
"baserade" på Twilight och den andra (dåliga) vampyrfilmen Låt den rätta komma in. Gissa vad Låt den rätta komma in´s
porrfilm hette? Jo Låt den rätta komma in. Och ut. Och in.
Är det bara jag som har pervers humor och tyckte det var kul det där men in och ut? x) Antagligen.

         

Snygga tjejer förtjänar snygga killar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback