hej igen

Har varit på kryssning nu i två dar o varit på buffe. Fan , trodde inte att man kunde äta så mkt som jag har gjort under dessa två dagar... har helt förlorat längtan till att leva o vill bara dö just nu . Blir så äcklad av mig själv, ändå kan jag inte sluta äta... vad ska jag göra :( :$ jävla piss skit liv.

Kmr inte blogga på två veckor, ska utomlands på söndag så vi hörs om ca två veckor.

Tack än en gång för ert stöd <3 även om det inte hjälper för tillfället värmer det att ni bryr er <3 :)

Kommentarer
Postat av: Sessie

Hoppas du får en bra semester tjejen.. Kram



www.metrobloggen.se/anorexiasize

2009-07-05 @ 10:32:18
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback