hunnit med att äta mkt idag

oj vad jag har ätit. skäms så jävla mkt . skriver upp allt jag har ätit dels för att hålla koll plus så skäms jag lite till när alla ser det :

två kakor
två rutor choklad, en halv näve mandel
1 "nyttig" macka med tre köttbullar
1 vit macka med ost & smör (!!)
1 mazarin
fyra godisar

Kalorier? 24937573458 st? Nä men vad tror ni, nått över 1000 ? Jag är äcklig. Hoppas all lunch är borta ur mig annars kommer jag väl ligga på 2000+ när dan är slut.

Lunch: 75 g makaroner + 5 köttbullar (spydde, tror jag fick upp det mesta)

O så kommer det självklart bli middag ikväll för jag va ju borta hela dan igår så då vill säkert föräldrarna att jag ska äta hemma :S så då kmr jag bli itvingad mkt mat för pappa tkr att jag har ätit lite :S grr.

Kommentarer
Postat av: Sessie

Bli frisk vännen, be om hjälp och få ett slut på detta.. Kram

2009-07-31 @ 01:40:06
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize
Postat av: Angelica

tror du knappt kom över 1000kcal. och du behöver 1500 bara för att dina organ ska vara vid liv.. så du gick ner mycket denna dag ockå :S

2009-08-07 @ 17:44:46
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback