Kväll

Hej på er alla ! :) Idag har jag faktiskt orkat röra på mig o inte sitta o glo hela dan, iofs blev det bara typ 55 mins promenad men jag har varit ute med båda mina kaniner två gånger :) plus att jag har känt mig allämnt piggare idag, skönt.

Hur har er dag varit? min har varit rätt bra :)

Frukost : -
Lunch :
-
Middag: lite ris, två små fläskfile, paprika, gurka - ca 300 kcal??

UT: 55 mins promenad: -250 kcal

Fyller som sagt år snart, o tänkte göra en efterätt som innehåller ungefär 150 kcal per portion o det som är bra med den är att då blir det inga rester som det blir på en tårta som man kan frestas att trycka i sig. Men ingen verkar uppskatta mitt recept jag hittar, klagar o tycker att jag ska göra en rikigt tårta... Så vet inte hur jag ska göra, gör jag en rikigt tårta med grädde eller choklad eller nått får jag ju bara inte äta av den.... O det är därför jag vill göra fikat till födelsedagen själv, känns ju skittaskigt om man inte äter när nån annan har varit snäll o bakat .... :O men det finns en stor risk att suget tar över o jag trycker i mig tårta med typ 1000 kcal i sig. Det får inte bara ske....
men har imorn kvar o fundera hur jag ska göra.  åhhhh....


Kommentarer
Postat av: Sessie

Fast en liten bit tårta skulle du inte dö av:).. Du fixar det..

2009-07-26 @ 11:12:00
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback