ny dag

Tisdag idag, har inte ätit nått hitills o ska se om jag kan slippa undan lunchen :) eller om allt skiter sig senare idag iaf. Men det får man se :S

Vet ni en bra sak? att jag vägde hyfsat "lite" imorse, brukar alltid gå upp en massa under semestern men nu hade jag inte det :D en positiv grej iaf :)

Nu ska jag sitta vid datan o slappa lite så får man se vad som händer under dagen :) orkar inte träffa kompisar så det blir väl till att sitta hemma, idag igen.... kommer fan inte ha många kompisar kvar snart :S

juste, har ett bra tips att dela med mig till  er alla! ett bra tidsfördriv, skriv ut en bild på kankse favoritkändisen eller någon annan o rita av den! :D tar många timmar o det är kul (tycker jag iaf:P) har bland annat ritat av massa bilder ur twilight :) o det blir faktiskt bra bilder, kanske lägger upp en bild jag har ritat snart om någon vill det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback