öhhh :O

Ingen bra dag idag , har redan ätit på tok för mkt. men antar att man måste misslyckas ibland för att lyckas i slutändan, det tror jag på iaf!


O vet ni, jag har kommit på en till sysselsättning kanske ^^ knyta vänskapsband, jag gillar ju o pyssla o så så det kanske kan passa mig :D men som alla mina andra sysselsättningar sitter man tyvärr still när man gör det, men ändå. så länge man inte äter är det bra! Mina andra favorit sysselsättningar är rita, läsa, pussla .... ge gärnat tips på sysselsättningar om ni har nått bra förslag^^

Kram, hoppas er dag går bättre än mig :O :(

Kommentarer
Postat av: friiida

hahah, jag kom på en lite halvknas grej förr ^^

typ står och bara hoppar upp och ner SMATIDIGT som man läser :D hahah.. ser sjukt kul ut, men man rör sig iaf ;)

2009-07-30 @ 20:13:29
URL: http://miitthemliigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback