Orkar inte komma på nån rubrik, okej?

Hej på er alla sammans!<3 Idag har det varit full rulle hela dan på Grönan :) Kände mig piggare idag, antagligen för jag faktsikt har gjort nått o inte bara suttit hemma o degat :O Va kul :) Men usch, känner mig typ utstött för jag inte käkade med kompisarna, jobbigt när de frågar. De är det värsta, att de frågar o bla bla .... :S Tycker att man är konsigt för man inte äter o så. De åt två måltider plus glass, jag åt ett äpple på hela dan (bra!). Åt lite paprika nu när jag kom hem, har ätit några läkerol o druckit cola light o zero, så 100 kcal på ett ungefär idag.

Orkar inte skriva mer, är trött! Bye bye<3

En liten bild orkar jag iaf slänga in... :)

inte alls äkta som ni ser, men fin<3

Kommentarer
Postat av: friida

otroligt duktigt av dig att stå emot allt!<3

2009-07-30 @ 20:08:45
URL: http://miitthemliigajag.blogg.se/
Postat av: fattso

sjukt bra jobbat!:) kram

2009-08-02 @ 22:34:31
URL: http://fattso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback