Sommar med göran^^

haha, såg den precis på bio :D Rolig, så se den alla ^^ David o Peter som är så gulliga, Hey baberiba va ju fan det bästa humorprogramet någonsin<3

Till bion åt jag några läkerol o drack fun light, starkt med tanke på att i princip alla på bion tryckte i sig massa godis & popcorn! Men nu känner jag mig inte lika stark längre, vill ha godis. Mat. Nötter. Chips..... Åh. Btw, jag har namsdag idag^^ ´Har inte bakat nått som vi i vår familj alltid gör när någon har namsdag. Åhhh, jag är trött på mitt liv. Jag vill oxå kunna äta normalt, inte trycka i mig & inte svälta. SUCK. Är på dåligt humör o känner mig irriterad så är bäst o inte skriva mer, puss & kram<3






Blev bara kändisbilder idag som thinspo ^^ Tänk dagen man själv ser ut som dem, smala... Antagligen inte lycklig men då har man nått iaf, usch det lät tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback