tillbaka :)

Hej alla ! :D nu är man hemma i Sverige igen :) känns både bra & dåligt... när vi gick av planet mitt i natten var det svinkallt plus att det blåste regn ... inte härlligt. ge mig 30 graders värme o sol tack, det är jag van vid :)

Har inte blivit särskilt brun under dessa två veckor, sanningen är att jag är nästan lika blek som när jag åkte... okej, där överdrivde jag lite men ändå :P kan säga utan att överdriva att jag iaf har jordens ojämnaste bränna :O suck. tänk hur mkt man kämpar för att bli brun så försvinner ändå färgen två veckor efter att skolan har börjat :O ;) juste skola... :S skolan som börjar snart, mindre än en månad för mig. vill inte vill inte.

O maten går dåligt :S har gått upp en massa, skit.

Måste dra nu, skriver sen. puss på er :)


Kommentarer
Postat av: Sessie

Härligt att du är tillbaka..:)

2009-07-20 @ 11:42:40
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback