Update :)

Så nu har jag lite mer tid att uppdatera om dagen! :) Men vill bara börja med att skriva lite om igår, va på bio, såg HP & halvblodsprinsen:) måste säga att den faktiskt var väldigt bra, bra blandning med både spänning o humor! Det var länge sen jag läste sjätte HP boken så jag vet inte om den var så lik boken men då behöver man inte sitta o jämföra den med boken i huvudet under filmen så då blir den automatiskt bätte tror jag :P Så den filmen rekomenderar jag!<3

Nu till idag!
Kunde slutat illa, jag var med familjen på ett "kultur"besök så skulle vi stanna i nån liten stad o käka mat från en korvkiosk. usch, ville inte ha nått så jag behövde faktikst inte ta nått!! jippie, men maten såg så god ut... men kände att det inte var värt att äta det, heja mig! :)

Sen när vi kom hem fejkade jag min försenade lunch med att ta upp några mackor till mitt rum.

Frukost: 1 äpple - 60 kcal
Lunch: -
Middag: kyckling & ris, majs - 250 kcal

TOT: 310 kcal

Blev lite promenad som motion idag, måste komma igång o röra lite på mig känner jag :S
Men en bra grej är att jag inte har vägt mig på några dagar, ska försöka sluta fokusera så mkt på vågens siffor utan bara köra på! Kanske blir lättare då för mig, vem vet? :)

Morgondagen vet jag inte alls hur den kommer se ut, bra matmässigt kan man ju alltid hoppas!<3



<3 Hoppas er dag funkade bra med maten:D

Kommentarer
Postat av: Sessie

Ja, skiit i vågen och lev för dagen istället.. Om du ska väga dej, väg dej en gång i månaden, eller varannan vecka istället.. Det skulle nog göra att det känns bättre i huvudet på dej, man bli så jävla besatt av siffror annars och då kanske det gör att du stannar i vikt istället om du tänker förmycket på det.. Värt att pröva..

2009-07-24 @ 11:05:35
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback