Åhh, är orolig.

Åhh...  panik. Mensen är nu tre veckor försenad. är rädd att jag har blivit steril. Är så att jag är gluten intollerant men jag har varit så jävla korkad och ätit mat som innehåller gluten jätte mkt senaste året. Lixom vad är det för fel på mig? varför. Damp.
O har hört att man kan bli steril av att äta gluten när man inte tål det, så tänk om jag har blivit det. Fan. Vill inte. Men varför skulle mensen inte annars komma? för har ju ätit hur mkt mat som helst ( skojar inte:O ) de senaste tre veckorna minst. vad ska jag göra, ångest. Vill ju kunna få barn senare, fan fan fan. Hur kan jag va så jävla duuuuuuum??

Bara undrar vad det är för fel på mig, äta nått jag inte tål & få massa skit för det. Nej tack. ÅHH!! känner bara att jag måste skriva av mig allt äckel jag har inom mig. Fan, min framtid är förstörd. Vill få barn, vill.

Jälva helvetses jävla skit.

Nä men hörni, vet någon säkert hur det är med fertilitet o gluten inrollerans? För läste att om man slutar äta gluten så kommer fertiliteten tbx, snälla snälla låt detta vara sant....

Kommentarer
Postat av: Anonym

de där låter jätte konstigt. ja tror iaf verkligen inte att det är sant, men vet ju inte.. ja tror du oroar dej i onödan :) vore de så , så skulle de finnas mer information om de

2009-06-08 @ 17:51:10
Postat av: Elin

jaa hoppas att du har rätt.....

2009-06-08 @ 18:20:53
URL: http://iwantperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback