Är glad...

.... att denna dag faktiskt har gått brar :) o imorn kommer dagen förhoppningsvis oxå gå bra :')

Dagen började med att jag gick upp (nähä?:P) vid tio, cyklade ½ timme på motionscykel. sjukt jobbigt det är asså :O o en helvetes jävla träningsvärk i rumpan får man oxå -.-
Sen bar det av till stranden för mest solning o lite bad blev det oxå :) 10 min cykling dit+  10 min hem
Sen 25 mins cykling för o köpa present åt syran & 20 min hem :) Plus lite motion medans jag skulle shoppa presenten :) heja^^ skönt med en bra dag efter en sån hemsk dag som igår :/ :/
Juste, plus 35 mins promenad nu på kvällen!

Sammanlagt motion alltså:

30 mins motionscykel : - 330 kcal
65 vanlig cykling:
- 530 kcal
35
mins promenad: - 150 kcal

Sen har jag ju oxå varit tvungen att äta... men blev inte så mkt :) 1½ skiva fläskfile, en potaits (btw, innehåller sommarpotatis mer eller mindre kalorier än vinterpotatis? :P), ett salladsblad, lite gurka = ca 250 kcal

-1010+250= -760 kcal , bra :)
Morgondagen kan gå rikigt bra, behöver antaligen inte äta varken lunch eller middag. Hoppas hoppas!!^^ Hare bäst o kämpa på girlz <3



Vem vill inte ha en kropp som hennes?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback