Fredag.

Fredagar är läskiga dagar då allt kan gå snett.... men dagen har gått helt okej hitills, rester från gårdagens middag till lunch ( ca 150 kcal) , typ minst 200 g jordgubbar (MUMS!!) (100 kcal) o nu blir det middag snart :S
Kyckling o pom fritt....... Kul.
O sen ska syrran o jag se på film o hon kommer moffa i sig chips, jag med? :O :O

Imorn - konfirmation. Massa paj (!!) o tårta med grädde o jordgubbar. Fan.... Kmr bli mkt mat imorn vare jag vill eller inte :S Men kanske ändå blir så sugen o inte orkar stå emot o äter mkt, åhhh....
 Nästa vecka: kryssning i två dar - resaurang & buffe. Döda mig?


Aja, orkar fan inte ha ångest :S får väl bara se hur allting går! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback