kväll...

hoppas inte att jag får för mig att äta nått mer idag för den här dan har varit helt okej hitills :)

Frukost: -
Lunch: -
Middag: lite fisk (lax o nån annan vit fisk), räkor, ris, paprika .--> Inte farligt :) ca 300 kcal?

men asså det här med träningen... har jag lagt av helt eller?! har fan suttit still hela dan :O :O o klädde inte på mig föräns efter fem .... bara suttit vid datan o läst Eclipse (<3) hela dan. Nä måste fan göra nått åt det, måste iaf gå på en promenad senare ikväll!!
Har svårt o sova på kvällarna numera :/ tankarna virvlar runt bara... Just nu har jag ångest över midsommar imorn... blir både lunch o middag.... o cider o dricka till maten :S usch, känner mig så elak när jag inte vill ha när mamma har anstängt sig o lagat god mat. fan, varför ska hon få lida för det jag gör? :( blir ledsen när jag sårar henne. o om hon bakar en tårta tills imron, då dör jag fan:S tackar jag nej till tårta får jag ångest för jag är så elak mot henne, äter jag av tårtan o gör henne glad kommer jag få feta ångesten för jag åt tårtan, hundra tusen kcal typ. fan. snälla snälla säg att hon inte tänker göra nån tårta alltså!


Tyra <3


Gillade den här bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback