senare.

Gillar det nya temat/desingen på min blogg bättre än det förra ^^ eller vad säger ni? :P

Har käkat middag nu, två fläskfile bitar (små), en liiten potatis & majs. Helt okej.
Hoppas att det inte var mer än 300 kcal vilket det antagligen var men inte överdrivet mkt mer iaf. Får väl ge mig ut på en promenix eller joggingrunda, eller ett till pass på motionscykel? Känner mig härligt peppad nu!

Vägde 63.4 imorse, sorligt mkt till mina 168 cm :/ :/ så nu vet alla vilket BMI jag har, härligt.  Den 18 började skolan & då ska jag ligga på 51 kg, så 12 kg att gå ner, kan jag klara det klart jag kan! :P Kommer typ från Byggarebob har jag för mig ;) & sen under hösten ska jag gå ner ytterligare minst 6 kg tills jag hamnar på under 45 <33 underbarar siffra!

Ha det bra alla<3


Underbar thinspo<3


Smal<3

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Håller med dig, bloggdesingen är snyggare nu än förut :D Bilderna var underbara <3 lycka till, stay strong!!<3

2009-06-10 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback