sjukt...

tänk lixom vad man håller på med.... allt handlar om mat. sjukt.... o man slänger mat så fort man får chansen om man blir tvingad att äta, medans stora delar av världen svälter. fan vad sjukt egentligen....  man borde skicka all mat man ska slänga till afrika så någon får nytta av den mat vi inte vill ha :P lite tankar bara....

nä nu ska jag motions cykla!! suck vad trött jag är bara :S jag har ju mat för en hel jävla vecka nu , jag borde va pigg. imorn blir det fasta för mig, lär ligga på 60.0 kg då på onsdag hoppas jag (som jag gjorde imorse). har då gått ner exakt 2.4 kg på en vecka, grattis :) men jag vet ju att det är typ bara vattnvikt men men :S :P


känner mig som ms USA nu :S

Kommentarer
Postat av: Sessi

Ja det där med att man nästan får dåligt samvete om man inte äter upp maten känner jag igen.. Fast jag brukar säga till min älskling att han gärna får skicka iväg maten till någon annan som vill ha den och uppskattar den, för jag gör inte det.. Kram







www.metrobloggen.se/anorexiasize

2009-06-16 @ 14:25:32
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback