yeyy:)

Har inte tryckt i mig några chips än :D :D Wiiie!!:D men det är tur, måste "spara" mig till morgondagen då hur jag än gör kommer det bli alldeles för många kcal...risken är stor att jag trycker i mig massa godsaker för det kmr finnas mkt av det på konfirmationen vill jag lova... .:S

Vägde btw fortfarande 59.2 imorse :S måste ha gått ner tills imorn asså :O

Käkat idag: 150 + 100=250 kcal

+ middag = drygt 100 g pomfritt (:S :O) (150 kcal) + kyckling (100 kcal) plus lite sallad & broccolo (30 kcal) =280 kcal

250 + 280 = 530 kcal

Motion : 1 h promenad : - 350 kcal

530 - 350 = 180 :/ :/

Men har blivit lite spring fram o tbx i huset när jag städade så ligger nog på minus ändå hoppas jag :) Men det jag kan vara stolt över idag är att jag har varit i kontakt med mat hela jävla dan ;) Har fan stått o bakat tårta o massa pajer men inte smakar en endaste tugga, kontroll <3 Var nära att slicka av kaksmet från fingret o från vispar o sånt av bara farten men jag lyckades alltid hindra mig innan jag gjorde det ^^ Respekt!! ;)

random3708rz2.jpg

random4316gq9
SNYGGA ben va fan :D

Kommentarer
Postat av: Yumi

sv: thanks!



starkt av dig att lyckas låta bli att smaka på tårtan :D

2009-06-26 @ 22:54:33
URL: http://fakeidentity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback