Shit... :O

Ställde mig på vågen igår kväll. Har ALDRIG vägt så här mkt innan :( :( :@ så jävla fucking hemst.

Jag vet nu hur jag ska göra för att få tbx motivationen, jag måste bli glad! Då kan jag sluta äta, annars använder jag maten som nån slags tröst. Gick så bra i januari.... Gick ner lixom 7 kg på typ tre fyra veckor. Vill vrida tillbaka klockan tills januari o vara glad och smalare!!!!! Men hur fan ska jag bli glad?? detta är ju som en ond cirkel, är från början lessen och äter. blir ännu lessnare och får ångest över allt jag äter. o därför måste jag äta mer & mer ju mer ångest jag får. När jag är glad behöver jag ingen tröst i form av mat, men hur fan ska jag bli glad? Hur ska jag komma ur denna cirkel är min fråga .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback