Åh :/

Har precis fått reda på att vi kommer ha en massa prov om två veckor. Är någon förvånad att jag är stressad?
Äh. Nu får jag fan skärpa mig inte sitta här och klaga i var enda jävla inlägg!! Men sitter faktiskt här och gör läxa samtidigt som jag nu ska ta en paus o skriva ett litet inlägg :)
Äter inte lika hemskt mkt som jag har gjort i en period nu iaf... ett +. Dock äter jag fortfarande på tok för mkt. Väger på tok för mkt.
O kuratorn har kontaktat mig igen, fan. trodde jag skulle slippa behöva gå till henne men tydligen inte. Va fan:O Vill inte vill inte vill inte. Får väl släpa mig dit och sitta och säga att allt är bra så behöver jag inte gå dit igen, men det funkar inte rikigt så. Orkar fan inte. Igår fick jag en atack och bara satt och grät och skar mig lite grann, fast jag inte ska göra det mer... hatar att gråta. Att skära sig är lättare på nått sätt. Avslappnande typ. Känns fräschare på nått sätt än att sitta o böla. Tårar av blod....

Kommentarer
Postat av: Raspberry

usch för skola :(

2009-11-18 @ 23:15:14
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Dannofino

Varför går du hos kurator?

2009-11-21 @ 15:17:07
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback