fredag

fredag. Känns inte så skönt det borde kännas. Helg och allt .... Har mycket att plugga till så så mycket helg kommer det inte vara för mig tyvärr :/ Men går man NV så får man skylla sig själv.

Är ärligt talat ganska trött på skolan nu :S Sjukt mkt läxor och prov, alla ungdomar kommer bli superstressade och gå in i väggen och ingen kmr kunna arbeta. Så tror jag att det kmr bli.

O förrsten, känner ni när erat hjärta slår dubbelslag/hoppar över ett slag (eller vad som nu händer)? För jag trodde alla gjorde det men efter att ha frågat typ åtta pers och ingen har känt det eller bara känt det nån enstaka gång. Känns lixom som man får svårt att andas i nån sekund så blir man typ lite skakig av det? Jag känner det typ en gång per dag, känner ni det? Okej frågan blev väldigt förvirrat och luddigt kanske men om ni kanske fattar! :P


Gissa vem detta är?! :)

Kommentarer
Postat av: dannofino

jag vet inte vem hon på bilden är :<

men så har jag med, men det betyder för mig att jag är svimfärdig.

2009-11-27 @ 18:01:11
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Kristina

Det är ju mest ana-tjejer som får såna där hjärtklappningar. Jag brukar också få såna... Speciellt då jag fastar... Blir rädd då, faktiskt.



Stay strong!

2009-11-27 @ 23:03:36
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se
Postat av: Me

så jäkla vacker!! Vem?

2009-11-30 @ 20:38:12
URL: http://perfectandwonderful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback