tack...

för alla värmande kommentarer!<3

Har precis varit ute o övningskört, gick okej. Har precis börjat köra på mer traffikerade gator så det är lite läskigt men det har funkat de två gånger jag har gjort det :) Tidigare har jag bara kört på en stor och inte speciellt traffikerad väg o parkering. Men inte nu längre ;) Fyller ju 18 år i sommar så vill ta körkort strax efter jag är 18 :) Får se hur det blir men den saken ;)

Nu slipper jag skolan en vecka, men tro inte att jag inte kmr ha jobb att göra. För jag ska vara på skansen i en vecka, jag kommer dö. Kommer bli skitjobbigt, kallt och lååånga dagar. Låter inte så kul va? men det kankse blir kul, får ladda med varma kläder! Problemet är det att man kan ju inte sitta med vinterjacka och en massa tjocktröjor på sig utan att svettas pinsamt mkt på tåget ... .:S Så äckligt att svettas, ujh.

Ska plugga lite nu tänkte jag :) Kram kram!

Kommentarer
Postat av: sassa

Skansen brukar vara mysigt ju. Men kanske inte att jobba på ahhah, jag vet inte. Vad ska du göra där, vad ska du jobba med? <3 Puss gumman!

2009-11-03 @ 16:09:48
URL: http://dreamininacasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback