11:11

ÖNSKA FORT!! :O Nä, jag hann inte :/ Ni vet väl att man önskar när klockan är 11:11? fast jag brukar typ bara köra på 22:22 xD

Usch, vet ni vad jag drömde idag? Att min syrra hittade min blogg och fattade att det va jag :/ Ingen rolig dröm :S
Är så rädd att nån jag känner ska hitta den :S Får hoppas att jag förblir anonym för er mina kära läsare <3!

O btw, om någon vill att jag gör en bloggdesing till er kan ni bara skriva till mig! :) Tycker det är roligt att fippla med bilder osv. :) Skriv till mig genom att kommentera under inlägget bara om ni skulle vara intresserade.

Kommentarer
Postat av: manda

jag är intresserad ! :) om du fortfarande vill? Puss, kämpa <3

2009-10-21 @ 17:28:17
URL: http://mysecretanalife.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Oj, är det inte 23.23? Haha, jag har önskat mig på det hela tiden. Wooooops;)

2009-11-03 @ 17:22:32
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback