det här med zumba ...

Har ni oxå testat Zumba fitness? Ni vet det som går  på reklam på tv shop där alla dansar och ser så snygga och glada ut. Jag testade det igår, 20 minuters passet (har laddat ner den, laddade inte ner hela utan typ halva av det man får med när man köper).
 O jag blev typ lite andfådd, lite lite svettigt. Har kollat runt i andras bloggar som har testat Zumba och alla säger att det är både jättekul och man blir jättesvettig. Håller inte med i något av vad många andra verkar tycka... Dessutom är det skit svårt:S Försöker göra alla rörelser rätt och ta i men ändå blir det inte jobbigt :/ Jag gör väl fel någonstans, i varendra rörelse. Har nån av er testat zumba och vad tycker ni om det? :)


Kommentarer
Postat av: S.

Jag har testat det o jag håller med dig!

2009-10-31 @ 09:32:03
Postat av: C

Vad är Zumba fitness för något? Värt att testa?:)

2009-11-11 @ 02:49:52
URL: http://skinnyitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback