ett par dar sen

var ett par dagar sen jag skrev, har haft fullt upp att träffa kompisar, träna träna o träna.... Skulle inte tro det va. Har inte gjort ett jäkla skit förutom att äta (en massa)känns det som.

idag var det ju ingen skola (skönt.). Men det va ingen rolig dag idag, kände mig extra ful fet äcklig med mera. Ni vet nog vad jag menar :@ Inte kul. Har ingen lust att göra något som innebär att man måste gå ut och möta andra människor, att andra ser mig. Håller jag på att utveckla social fobi eller vad....??

Rörigt inlägg, men nu ere käk. Kram på er, och för alla som är tillräckligt starka : stay strong!! :)<3

Kommentarer
Postat av: Dannofino

Du är grym. <3

Vad tycker du om att det var skola idag då? ;D

2009-11-02 @ 06:54:16
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: C

När du känner så ska du tvinga dig själv ut, va social och ha kul... Det gör alltid jag! Vägrar tillåta mig själv att sitta hemma och må dåligt. Mår du dåligt, ring någon vän och ses även om du bara vill dööö.. annars kommer du ju säkert utveckla en social fobi och dessutom känner du av mer hur dåligt du mår=/



C

2009-11-11 @ 02:53:18
URL: http://skinnyitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback