kurator skräck

fredag. Ännu en skolvecka har gått, tiden går så snabbt! Vill bara stanna upp den. Pausa. Samla ihop mina tankar och sen trycka på Play igen.
Gick ju inte till kuratorn förra tisdagen tror jag att det var (var det verkligen så länge sen?) och hoppas att hon inte tar kontakt med mig, orkar inte gå dit. Varje gång jag går förbi kuratorns rum går jag snabbt förbi och vänder alltid huvudet åt något annat håll i fall att hon skulle vrida huvudet ut i korriodoren och se mig. Och igår sprang hon förbi mig, tur att hon inte stannade. Tur att hon hade bråttom. Tur. Vet att det är bara för min egen skull jag går dit och jag borde vilja gå dit och få hjälp med mina problem. Men mina problem är pinsamma, äckliga, patetiska, töntiga .... GAH!! Så vill inte att någon ska få veta.
O äter mindre mat nu men mer och mer onyttigheter som glass, kakor .... you name it. Äter ju varken frukost, lunch (bara lite grönsker), äter lite middag men typ aldrig kött. Äter nästan alltid ensam så om jag kommer tvingas äta när jag är med kompisar eller några andra förutom familjen kommer det kännas väldigt jobbigt nu när jag är van att i princip alltid äta själv (förutom med familjen). Men imorn ska jag till min moster och hennes man så då kommer jag äta middag med dem. Säkert kött, blä mår illa av kött :S Urk.
Va tydligen skrivsugen idag, brukar inte vara det så mycket numera :) Men men. Roligt om nån orkat sig igenom detta säkert mycket tråkiga inlägg :)

Ha en trevlig helg!  (om jag inte skulle uppdatera någon mer gång under helgen vilket jag säkert gör :P)


Kommentarer
Postat av: danni ♥

Gud vilken fin blogg du skaffat! eller bloggdesign iaf

2009-10-09 @ 22:04:45
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback