Lördagsmorgon

Hej på er igen :) Klockan är runt tio, vaknade typ för nån timme sen. Så låg o läste en stund och åt sedan en stor frukost (yougurth och en knäckemacka). Men jag har kommit på att om jag äter mkt vanlig mat är jag inte längre lika sugen på att trycka i mig choklad, kakor, glass... Så när jag kommer hem från skolan (äter inte frukost lunch, eller jo typ lite grönsaker till lunch men det är så lite) slevar jag i mig massa yougurth så blir jag mätt, slipper massa kalorier av chokladen och går långsamt ner i vikt ;) Får se hur länge det håller, sen ska jag försöka minska på mängden mat. Men just nu känner jag att jag bara behöver bryta vanan att äta massa onyttigt när jag kommer hem från skolan.

Nu ska jag plugga. Puss och hej!<3

Gisele Bundchen Picture Gallery

Kommentarer
Postat av: danni ♥

vad är det för yougurt du äter utan kcal? :O

2009-10-17 @ 11:40:10
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback