ärligt talat

Så är jag lite rädd nu :S Hade hjärtfel när jag va liten (runt ett halvt år gammal) och mitt hjärta är inte fortfarande helt normalt och lär aldrig bli.
Svälten tär ju mycket på hjärtat, är rädd för att det ska hända nått. Som jag kommer få ångra i resten av mitt liv. Har hört att svälten gör att muskler blir svagare och eftersom hjärtat är en muskel är nog inte det jag håller på med helt bra för mitt hjärta :S

Oj oj oj. men som det ser ut nu kommer jag inte svälta mig själv i längre perioder och eftersom hjärtat inte har förändratas under dem 2½ år sen jag har hållt på med den här "livsstilen" (svälta hetsa svälta hestsa) lär det inte förändras nu heller. Men eftersom jag går på regelbundna kontroller varannat år kommer dem säkert vara noga med att jag inte är underviktig. Gah. Känns som det kommer vara omöjligt att få behålla en låg vikt även om jag nån gång når fina 45<3 Mitt hjärta lär väl stanna då eller något i den stilen.

Kommentarer
Postat av: danni

jag har en kompis med hjärtproblem, och hon har inga alls problem med sin låga vikt. det handlar bara om balans till träning och mat :)

2009-09-23 @ 16:31:21
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback