Here wo go!

Det går bra nu, kompis det går bra!

Skönt, gillar såna här dagar när det går bra med maten<3
Har lite tråkigt så lägger upp en hel rad med random bilder som jag gillar på ett eller annat sätt! :)


Haha, gammal bild på Kristen och Rob :) jaa, är väl oxå ett twilightfan som alla andra^^
(O kristen är ju så grymt snygg, dock inte i sitt nya hår enligt mig:S )


Kristens kropp, ge mig? :)


Ashley Greene, inte så smal men sjukt vacker iaf<3


Tyra Banks, snygg & lycklig.


finelisterna på top model 10!^^ <3 Vem är snyggast av dem tre tycker ni?


shit vad snygga!:)


Kate Moss, älska...<3

Måste dra nu, hoppas ni gillade bilderna:) Puss<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det går ganska så okej. Det är bara vissa andra saker som gör att jag inte har haft varken tid eller ork att skriva. Men kommer nog gång med skrivandet snart igen.

Postat av: Sessie

Mår du bättre idag?

2009-09-15 @ 14:44:21
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize
Postat av: danni

älskar dina bilder!

2009-09-21 @ 23:41:41
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback