humpf

Suck inget funkar i mitt liv just nu, eller ja. Bara maten som inte funkar för har inget annat liv än maten numrera, innan hade jag det men inte nu.

Vet ni, ni ska få ett tips alla som läser det här och inte har nån typ av äs: börja aldrg aldrig banta eller svälta. Jag ångrar hela tiden att mitt liv blev som det blev. Vågar inte träffa kompisar bland annat för att jag tycket jag är så äckligt fet att dem inte ska få behöva umgås och skämmas över mig. Hatar min kropp och gör allt för att inte behöva ta av sig tjocktröjan m.m och visa min äckligt feta kropp.
O vet ni vad, jag är normalviktigt. Jag ska kunna träffa kompisar, äta, leva ett normalt liv och bla bla bla. Men jag kan det bara inte, för alla mat tankar tar över mitt liv. Min personlighet, min livsglöd....
Så snälla, jag vill inte att nån ska hamna i samma sits som jag sitter i!! Ta hand om er och ert liv, något jag inte har förmågan att göra tyvärr hur mycket jag än vill!

Förlåt att jag inte svarar på era kommentarer, har helt enkelt inte orkat men ni ska veta att dem betyder mkt för mig<3

Kommentarer
Postat av: Skinny

Jag är också redan fast i det :/

Kram på dig<3

2009-09-10 @ 19:56:08
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Sessie

Du måste kämpa på! Om du vill bli frisk från det här, sök hjälp..

Kämpa!!! kram

2009-09-11 @ 11:05:51
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback