idrott i skolan idag

Urk. jag hatar idrott !! Vågar inte ta av mig tröjan så alla ser mina ärr. Vågar inte... Så sprang runt i tjocktröja o svettades mkt mkt mkt . Inte fräscht! Men det som är bra är ju att man faktsikt får motion ;) Även fast jag inte orkade med så mkt så brännde jag endel, grattis.

Kände mig intefruktansvärt fet idag idag som man kan göra vissa dagar, det är skönt!
Måste försöka lära mig gå i högklackade skor, benen ser ju längre o smalare ut då<3 O det är benen som är hemska på mig ._. Magen är inte sååå farlig när jag inte har ätit på några dar, då blir den hyfsat platt. Särskilt när jag hela tiden håller in den! Men benen. Mjuch säger jag bara, jag har en opropotionelig kropp. Woops felstavat ^^

Kommentarer
Postat av: Skinny

Opropenoell?Oproptionell :o xD

2009-09-01 @ 14:11:02
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Sessie

Benen är det jag hatar mest på mej själv också och resten också nu när jag tänker efter:)

2009-09-04 @ 15:09:44
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback