Jävlar...

...Vilken träningsvärk!! :O fan sjukt att man kan ha så här ont! Det roliga var att typ hela klassen hade träningsvärk så jag är inte den enda som är otränad ;) Men det är alltid andra dan som är värst, härligt... Då vet jag vad jag har att vänta imorgon :P :O Lär inte kunna ta mig upp ur sängen ;)

O imorn har jag första "provet", inte prov rikigt. Mer ... förhör ._. I kemi, o jag kan inte mkt så kommer inte gå bra, men skit samma.

Har inte mycket att säga om dan, har fått lite motion & dagsintaget slutar väl på 250 kcal, rätt bra :) Har inte vägt mig på ett par dar men funderar på om jag ska väga mig imorn, men vet inte. Risken att vikten är hög är stor, borde få mens snart men den blir ju lite crappy när man inte äter så får se när den kmr:S 
 Ha det bra!=)


Bara lite thinspo såhär på kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Skinny

Väg dig efter mensen :) ?

2009-09-03 @ 12:40:25
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback