Kl. 16:39

Provet gick skit rent ut sagt ._. Men G får man väl alltid, men hallå. G?! Nej tack.

O kuratorn gick jag inte till, pallade verkligen inte :S Sa att jag var tvungen att gå på mattelektionen för att den var väldigt vikigt ... Men den va faktiskt rätt viktig iaf!

hatar på ett sätt att sluta tidigt som jag gör nästan varje dag den här terminen för då bara "måste" jag hem o trycka i mig massa mat. O det är inte bra.
Som idag t ex, gjorde pasta när jag kom hem från skolan, åt flera chokladbollar, typ 70 g choklad på det.... osv osv.

Men jag äter iaf inte när jag är med kompisar (det är bra, ingen ska behöva äcklas av ett fetto som trycker i sig alldeles för mkt mat). Så äter ingen lunch i skolan (lite sallad bara) & i 9/10 fall ingen frukost heller. vet att det inte är bra men gillar inte frukost, eller har lärt mig att inte gilla det iaf. Jobbigt och gå runt i skolan med massa ångest och känna sig fetast av alla :O Så nej tack, ingen frukost!!

Emma Watson
Emma Watson från HP :) (Vem bara inte älskar dem böckerna?! :D)
Mary-Kate Olsen 
Mary-Kate Olsen 


Kristen Stewart 
Kristen!
Kristen Stewart and Robert Pattinson 
Alla Twilight fan, kommer ni ihåg detta? :P ;)

Kommentarer
Postat av: elin

sv: haha åh okej :D kanske peppa via msn? du kan ju adda om du har lust ^^ kram på dig!

2009-09-29 @ 17:51:39
URL: http://eeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback