mjuhh

Känner mig lite smått stressad nu, har biologi prov imorn o känns inte som jag kan det alls :S Illa illa...
Skolkar från idrotten imorn tänkte jag (orkar fan inte med den), har bara biologi (prov) och matte. O på matten ska jag till kuratorn (bajs) så den missar jag med. Blir till att jobba hemma imorn :S Tur att jag slutar tidigt, hem o göra matte. Jippie. Not.
Men blä, vill verkligen inte till kuratorn :S  Tycker inte alls om det, men hon vill tydligen ses så jag sa okej dum som jag va. Morr. Så nu får jag väl släpa mig dit. Hatar att gå dit på lektionstid, måste säga till läraren varför man måste gå. Men ännu värre skulle det vara att gå dit efter skoltid. Sitta o plågas i onödan när man skulle kunna vara på väg hem.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har biologiprov på onsdag :O :(

2009-09-28 @ 21:53:47
URL: http://jaagkaan.blogg.se/
Postat av: Skinny

Lycka till på provet=)

2009-09-28 @ 22:59:09
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback