Sjukling :S

Jaha, så ska man va hemma idag från skolan på grund av min jävla förkylning. Men hade bara en lektion så kändes onödigt att åka till skolan o sitta där o må dåligt på den lektionen o gå o snyta mig vart femte minut, not nice. Så tänkte jobba lite hemifrån o blir tvungen att göra massa annat plugg som jag inte orkade göra igår. För så värst sjuk är jag inte iaf^^ Så hoppas kunna  gå till skolan imorn men då har jag två läxor som jag måste göra:S Suuuuck.
Klockan är bara drygt 07 så det känns som det kommer bli en lång dag, kan väl likagärna hälsa Mia välkommen! :@ Hatar "henne".

Nä nu ska jag se vad jag ska hitta på, för snart kommer jag bli dödligt uttråkad :S

men innnan jag går, ville bara berätta att jag ligger på en nästan acceptabel vikt just nu! Känns jätteskönt :) Hoppas inte förkylningen o hemmadagen förstör allt nu för då får jag seriöst damp ._. :@ Kankse har nämt det tidigare men ska gå ner så mkt som möjligt till den 23 september tror jag att det var för då händer något "speciellt", en tönt grej att gå ner i vikt inför så jag säger inte vad som händer den dagen nu ;) Sen efter den 23 ska jag kanske ta det lite lugnt, försöka stabilisera vikten o inte pendla så mkt o sen ner ner ner!! :)

Puss & kram på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback